Pages

KemahKeming68
KemahKeming68

Monday 31 December 2012

Malasnyo Nok Sekolah ! Huaaaaaaaaaaaaaa !

Assalamualaikum ~

Hua Hua Hua Hua Huaaaaa !!!!
Esok dah sekolah, mungkin ayat Malasyo Nok Sekoloh akan keluar dari bibir mulut aku, pagi esok xDD.

HeHe, tapi takpo, berbekalkan semangat dan iltizam, aku yakin aku mampu mengubahnya...
Kih3.

Insyallah, lagipun 3 hari jerrr ~ hehe, pastu cuti 2 hari dooo. hua hua hua, 3 hari bagaikan 3 bulan dooo..



Salam dgn rakan lama :(

Apa-apa pun, aku bolehlah bersua dgn rakan2 yang telah aku tinggalkan selama 1 bulan 27 hari ini...

HUHUHUHUHU :((((((((((((((((((((((((((
BYE, salam terakhir untuk tahun 2012 dari ku !

1 comment:

Momo said...

satu hari nanti ko rindu nak sekolah...tunggu lah..hahahaha #gelak ala penjahat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...