Pages

KemahKeming68
KemahKeming68

Saturday 22 December 2012

Awas ! Auto Subscriber Menipu !

Berdirinya aku disini disebabkan tiada kerusi dan aku tetap teguh untuk menulis walaupun 
baru sahaja menulis sebentar tadi..  ( SINI )

Sekarang ni, ramai pulak yang nak "famous secara ekspress..".
Haaaaaaaaaaa, Yang aku kata ni, memang betul dan berasas woi !

Semenjak semalam, aku dah tengok 3 rakan facebook aku buat macam tu dan diTIPU ~

Entahlah, samaada diorang tak tahu apa benda "Auto-Auto" ni, atau diorang sengaja nk cari pasal..

Kesian aku tengok, jadi Auto Post lakkk !

Nasihat aku, tiada benda2 ekspress ni. Jarang2 ada la.
Tapi banyak yang menipu kot ~ HuHu.
SEKIAN..

2 comments:

Momo said...

kalau dia kentut, mesti dia tuduh kawan dia buat.. masuk kategori menipu tak?

Ammar Aliff said...

Betul ke tak, dia yg tanggung kot ~ hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...