Pages

KemahKeming68
KemahKeming68

Wednesday 19 December 2012

Bayaran Pertama Dari Says

Assalamualaikum.
Yess Yess Yess (Tanda Happy).


Hari ni happy mengkhinzir buta sebab aku dah dapat bukti bahawa Says dah bayar balik usaha aku semenjak berkurun lamanya ( tipu )..

Aaaaa, percayakah anda ? 
mohon percaya la woi..
Tengok ni... vvv


HAHAHAHAHAHA
Dah Cashout sejak September lalu, Says baru hantar pengesahan 4 Oktober dan aku baru bukak 12 Disember..

Fuhh, lama betoll kan ? kan ? kan ?
HAHAHAHA, Sekarang ni duit says sedang melimpah dari poket ~ wkakaka ( ayat pemanis ).

Ni aku nk imbau balik kenangan AKU DAN SAYS ~__~



First time aku nak tekan button CASH OUT NOW kt dashboard aku, memang... 

Tak tahu nk kata, takut + tak tahu nk buat apa sbb first time buat duit online ~
Tapi Alhamdulillah, Usaha ku terbalas ~ Ohhhh, sedapnyaaaa... (ayam goreng)

HAHAHAHA. Salam Satu Malayciaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...