Pages

Friday, 28 December 2012

Adik Kembar Aku ~

Asslamualaikum dalan salam sejahtera saya ucapkan ( dah macam PM kan ? )

Ikhlas aku kata, aku tak terfikir pun nak menulis pagi ni ~ HeHe. Tapi dipaksa oleh Puan Lily ni.
Kejam betoll la mak cik ni ~ HeHe.. Opss, sebelum terpula, iainya hanya gurauan semata-mata, hidung dan telinga...

HaHa, banyak pulak aku merapu pagi buta ni, ok. Aku teruskan menaip walaupun bantal dan selimut semakin kuat memanggil..

Dengan ini, aku memperkenalkan, Muhamad Ariff Adham dan Muhamad Ameen Aiman..

Ameen atau Meen.

Ariff atau Ayehh.

Sebernarnya, Lily ni mintak gambar jer ~ tapi takpe lah, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai terasam masam.. Hua3.

Adik kembar aku ni dilahirkan pada abad ke-21 di sebuah pulau iaitu kepulauan Melayu (Malaysia la). Tapi aku lupa plak dia lahir bulan brape ~ HeHe, al-maklumlah, aku ni dah tua kan ? HAHAHAHA :P

So, tu jer lahhh ~ Tak de idea nk buat ulasan panjang2 ! Jika psal bola, orang bagi 10 ayat, aku boleh ulas 10 perenggan ~ HeHe.. Minat lah katakan.. ( Merepek apa plak ni ? Kentut betul la )

Ok lasss, izinkan aku mengundur diri dan menarik kerusi.. keh3.

Pagi-pagi buta, ni aku laparr la ~ Jadi, aku nak pegi makan jap bersama adik kembar kesayangan aku ni.. Opss, terlupa plak adik aku yang form 1 tu, biarlah dia.. Teruskan tidur ~ Menyemak jerr ! hehe xDD

Mereka berdua ni dah bersedia ~ HeHe. Lapor bebeno lah tu..

Bila tengok gambar atas ni, kesian plakk muka diorang ~ HaHa..

HAHAHAHA. Assalamualaikum, jumpa anda dilain hari, Insyallah ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...