Pages

Saturday, 22 December 2012

Hujan Oh Hujan ~

Assalamualaikum ~
Sebenarnya, aku malas pun nak menulis hari ni..
Tapi, disebabkan hujan, aku ada idea sikit nk menulis ~ hehehe..
Tulis la apa yang patut kan ?

Aku bagi gambar dulu utk kurangkan keletihan aku.. (harap memahami kehendak aku)
Gambar dari sudut tepi rumah ~

Adik kecik aku pun bosan dh..

Dah takde gambar lain, gambar ni pun jadi laa

Bila hujan, dah sah sah benda ni tak boleh tengok ~

Longkangnya ku sudah dilimpahi air la ~

Lebatnya hujan hari ni, korang boleh gambarkan sendiri ~
Rumah aku 0.5 cm ( aku ukur dgn pembaris )

Bila hujan, ada lerrr yang........... (faham2jela)

Oppps, maaf yer dik, kebetulan kau yang lalu time aku pegang kamera ~ hehe :P

Semenjak dua menjak tiga menjak empat menjak ni..
Jika berada di Kota Bharu @ Wakaf Che Yeh ni macam berada di Cameron Highlands kot ~
Sejukkk woiii !!!


P/S : Hujan-Hujan Tak Perlu Pegi Tuisyen... Yezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaa !


2 comments:

Momo said...

seronok aah main air..woshhh..wossh...

amirun syakir said...

hahaha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...