Pages

KemahKeming68
KemahKeming68

Thursday 20 December 2012

Inikah Yang Dinamakan Bangang ?

Assalamualaikum..
Ni haah, aku nk cerita pasal nuffnang ni ~

Aisshh, aku bukan main usaha untuk menarik orang ke blog aku ni.
Bila aku check di stats Blogger, semuanya nampak macam "famous" jer blog aku ni (riakkan ?)

Tapi bila aku tengok hasil di Nuffnang...

Cukup mengecawakan..

Macam sia2 je kerja aku update blog selama ni ~ harapan aku boleh la tengok perubahan sikit..

HUHUHU.

Aku ni sejenis manusia yang mempunyai semangat PENYIASAT (perasan).
Bila ada benda pelik, mesti aku siasat.

So, aku dh buat siasatan, rupanya punca utama ialah kerana aku tukar TEMPLATE BLOG !
OH NOOOOO ! Aku tukar dan iklan habisss HILANG..

Tapi takpo, aku tahu ni ujian darinNya. Mungkin nk beri lebih banyak kot ~
HeHeHe. Insyallah :D
Assalamualaikum, sekian.

1 comment:

Lokman said...

relex, relex.. cuba hantar tiket ke nuffnang.. mungkin diorang boleh tolong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...