Pages

KemahKeming68
KemahKeming68

Sunday 5 August 2012

Download Photoshop CS 4


Assalamualaikum. ni nk kongsi link untuk download photoshop. Tapi sebelum tu, Ammar nk memperkenalkan photoshop kpd korang.

Photoshop adalah program grafik editing yang dibangunkan dan diterbitkan oleh Adobe Systems.
2003 Adobe Creative Suite "penjenamaan semula membawa kepada penamaan semula Adobe Photoshop 8, Adobe Photoshop CS. Oleh itu, Adobe Photoshop CS6 adalah pembebasan 13 utama Adobe Photoshop. Penjenamaan semula CS juga menyebabkan Adobe menawarkan pelbagai pakej perisian yang mengandungi pelbagai program Adobe untuk harga yang lebih rendah. Adobe Photoshop ini dikeluarkan dalam 2 edisi: Adobe Photoshop, dan Adobe Photoshop Extended, dengan itu Extended mempunyai penciptaan imej tambahan 3D, gerakan penyuntingan grafik, dan maju ciri analisis imej [5] Adobe Photoshop Extended adalah termasuk dalam semua tawaran Suite Kreatif Adobe. kecuali Piawaian Design, yang termasuk Adobe Photoshop edisi.
Bersama Extended Photoshop dan Photoshop, Adobe juga menerbitkan Photoshop Elements dan Photoshop Lightroom, secara kolektif dikenali sebagai "Adobe Photoshop Keluarga". Pada tahun 2008, Adobe mengeluarkan Adobe Photoshop Express, alat penyuntingan imej berasaskan web percuma untuk mengedit gambar secara langsung pada blog dan laman-laman web rangkaian sosial; pada tahun 2011 versi yang telah dikeluarkan untuk sistem operasi Android dan sistem pengendalian IOS [6] [7. ]
Adobe hanya menyokong Windows dan Macintosh versi Photoshop, tetapi menggunakan Wine, Photoshop CS4 boleh berjalan agak baik di Linux. [8]


Jika anda mempunyai WinRaR, anda boleh mendownloadnya & guna tetapi jika tidak mempunyai WinRaR, anda sekadar mendownload & tidak boleh diguna. Okkk..
Ok, dah kenal photoshop ?? Skunk korang boleh klik sini--> Photoshop CS 4..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...