Pages

KemahKeming68
KemahKeming68

Tuesday 27 November 2012

Rahsia Untuk Dapat Klik Says di Facebook Telahku...

Rahsia Untuk Dapat Klik Says di Facebook Telahku Tahu (Sambung Tajuk)

HuHu. Hari ni aku memang aku HAPPY gilerrr ~
Kenapa Kenapa ?
Ye lahh, aku baru dapat tahu RAHSIA sebenar untuk mendapat duit dari klik IKLAN says di facebook.

Hal ini kerana, says.com memboikot setiap klik dari facebook.
bermakna, jika anda share iklan says kt facebook, earning korang takkan meningkat powwn :'(
huhu, tapi aku ada caranya !

Cara yang aku guna ni, CONFIRM menjadi. Juga share di facebook tapi ada tips-tips yang mungkin sangat BERGUNA untuk mendapat klik dan duit dari klik di facebook tu ~

Nak tahu ?
Sila baca di bawah ini :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

Tunggu dulu la, aku nk naikkan earning aku dulu, pastu baru boleh bagitau korang ok ?
hehe. sabar ok. tunggu aku di entry yang lain plak !
Insyallah,hasrat anda untuk membuat duit TIGA angka seminggu sambil duduk depan lappy @ laptop @ netbook, berjaya direalisasikan dengan TIPS atau RAHSIA  yang akan aku berikan nanti. Tunggu ok.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...