Pages

Sunday, 25 November 2012

Karnival The Red Warriors di Machang

Assalamualaikum, peminat, penyokong, penyibuk, penyapu dan penyodok The Red Warriors.
HaHa.
Duduknya aku disini mengadap lappy adalah untuk menulis benda yang tidak wajib ditulis tetapi aku tetap mahu tulis kerana ini adalah hobi dimasa sibuk aku..
Semalam (23.11.2012), berlangsungnya Karnival TRW di SK Machang, Kelate !

Secara jujurnya, aku tak pergi pun semalam, tapi tak salah jika nk kongsikan dgn anda ? hahaha...
Kelantan
Bersiap Sedia Menunggu Wira-Wira Merah dan Putih serta manusia2 seangkatan dengan mereka..

Jom tengok saat ketibaan pemain merangkap wira merah ni...
Kelantan

Kelantan Disaat Norfarhan dan Indra melambai-lambai kegembiraan (kononnya)..
Piya pula sedang asyik.............


Kelantan

Tengok-Tengok-Tengok-Tengok.
Banyak wehh, tengok tu Piya, orang lain letih2 meraikan penyokong, dia sibuk plak duk posing-posing dihadapan kamera milik Bro Sham...
Ish3, ni lah kapten akhir zaman...hahaha (gurauan bodoh semata-mata) :P..

Selepas itu, pemain pun turunlah dari sejenis benda yang bernama treler... (ye lah,takkan nk duk atas tu jer)


Kelantan
-SatuKosong-

Nama pemain diatas ialah Norfarhan Mohammed. Beliau dilahirkan pada _______ di _______.
Apa kebangangnya la aku bagi bio dia kan ? haha, tu namanya bodoh tak bertempat >.< (mengaku)
Apa yang menarik di gambar diatas, cuba tengok MATA Norfarhan tu.
Fuhhh, tepat ke kamera milik abang Udin ni. Fuhh, confirm tuan punya gambar ni tak tidur malam duk perhatikan mata Oltomen ni kan ? haha :P


Selepas itu, datanglah seorang HERO... iaitu....
Kelantan
Indra, HERO Treble ~


HERO TREBLE.
Dia lah pembawa treble (fakta&sejarah)...
HuHu, memang legend tahap gaban kot ~ haha (entah kenapa, menggila sentiasa)..

Dan,,,,,,
disusuli dgn ucapan oleh..................
Kelantan


NORFARHAN. 
seorang lagi pemain TRW yang digilai ramai dek kerana ketajaman penyudah dan rambutnya..
tapi......... mamat Farhan ni memang hensem woi, dia memang hebat woi, dia memang mantap giloi ~ :)


Sekian dulu  dari aku..
Jumpa lagi dilain entry.
Photo dikreditkan atau ditop4kan kepada UDINZ[dot]com.
Tanpa abang Udinz, aku mmungkin kekeringan idea malam ni (confirm).
Ok. Assalamualaikum dan salam bahagian sentosa aman selalu ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...